maanantai 18. kesäkuuta 2012

Piti kokeilla tummaa harmaaseen päivään...

Hah, mulla kävi tossa tiskatessa sellainen, että paikka sanoi peukusta sopimuksen irti ja kynnen kulma roikkui hetken aikaa lähes irti. Sitten äkkiä kiiruhdin, kaadoin kynsiliimaa päälle ja alle ja lätkäisin teepussin palan vielä siihen. Nyt se taas sinnittelee...

Niin, sitten piti käydä kokeilemaan pohjavärinä mustaa *pakkopakkopakko*
Inspiraatio tuli Caramelin näistä kynsistä. Luulin jo käyttäväni samoja lakkojakin, kun molemmilla oli Golden Rose, mutta mulla se on turkoosi ja Caramelilla musta :D

Pidemmittä puheitta:



Tietty oli pakko kuvata tämä historiallinen hetki: kokomustat kynnet.




Totesin, että mustalla lakkaaminen on niin vaikeaa kuin luulinkin sen olevan. Kaikki virheet näkyy ja niitä on vaikea siivota :D Päällyslakkaahan en siis laittanut, koska halusin tuon mattalakan pysyvän mattana.
Golden Rose tosiaan ei edes mitään pikakuivattajia kaipaile, koska se kuivuu mun mittapuulla ihan uskomattoman nopeasti! Ja on muuten mitä ihanin väri:)

Käytetyt:
  • Aluslakka
  • Musta creme-lakka
  • Golden Rose Matte Velvet 105
  • MNY 461

Tykkäsittekö?

6 kommenttia:

  1. Ihanaa, että joku tekee välillä tummia kynsiä neonväristen sekaan! Minullakaan ei koskaan ole kokonaan mustia kynsiä, tulee ihan gootti olo niistä ;D Ja tosi nätit kynnet, mielestäni kiiltävän ja matan yhdistely näyttää tosi hyvältä :)

    VastaaPoista
  2. Kiva kun tykkäät:) Mun oli ihan pakko kuvata toi vaihe, kun kynnet oli ihan mustat kun oli niin eksoottisen näköiset :D
    Toi Matte Velvet on kyllä tosi ihana, koostumukseltaankin ihan paras ja just toi petrooli on herkku:)

    VastaaPoista
  3. Oi, tosi hienot! :) Olen kyllä todella otettu että mun lakkaus oli inspiraation lähteenä :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos! Noihin ihastuin sillon kun teit ne ja vannoin että munkin pitä tehdä sellaisen tyyliset, tosin vähemmillä koristeluilla:)

    VastaaPoista
  5. Jep, se on niin paras! Mulla on nää nyt neljättä päivää kynsissä ja ilman päällyslakkaa. Lähes virheettömät. Uskomatonta. Mulla aina menee parissa päivässä kaikki pilalle.

    VastaaPoista