sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Puolikuut

Mun piti jo eilen lakata uudet, mut koska istuin koko päivän autossa, siitä ei tullut mitään. Tai laitoinhan mä aluslakan valmiiksi:)

Toi Rimmelin vaaleankeltainen on tuoksulakka, hedelmäinen, sanoo pullo. Mun nenään se on aika esanssinen ja teollinen. En kamalasti pidä, mutta ehkä se tuoksuu vähemmän, kun se on suurimmaksi osaksi violetin alla.
Puolikuun rajalle oon tehnyt hopealla palloja käyttäen dotting toolia.





Toi H&M Beauty Bandit on siis violetti eikä sininen, kuten kamera melkein antaa ymmärtää. Se kuivuu paljon sinisemmäksi kuin miltä näyttää pullossa. Itsestä tuntuu, että hiukan punasävyisempi violetti sopisi mun ihon sävylle paremmin.

Huomasin että vapaalla kädellä rajan tekeminen ei ole kovin helppoa, mutta hyvät näistä tuli omaan silmään:)

Käytetyt:
  • Pretty Woman 3in1 aluslakka
  • Rimmel Lemon Drop
  • H&M Beauty Bandit
  • Krazy Girl hopeanvärinen nail art -lakka
  • Cesars pikakuivattaja

Kertokaapas, mitä mieltä olitte kynsistä:) Entä millaisia postauksia haluaisitte tulevaisuudessa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti