lauantai 22. joulukuuta 2012

Meikkipostaus: Roll-on luomiväri testissä ja muutakin meikkihöpinää

Lupasin jakaa teidän kanssa kokemuksia niistä uusista meikeistäni, jotka kotiutuivat joku aika sitten Happy Fashionilta. Erityisesti itsellä ihmetystä herätti kaupanpäälle saamani LP:n roll-on luomiväri, sillä en ollut koskaan kuullut sellaisia edes olevan olemassa :D Mietinkin mikä olisi paras konsti sen levittämiseen, koska ensikokeilulla sitä joko ei tullut juuri ollenkaan tai sitten tuli kökköinä. Myös tuo merkki on minulle entuudestaan tuntematon, oikeasti never heard.


Tämän näköinen kaunokainen siis. Väri on suurinpiirtein hiukan likainen roosa metallisella hohdolla. Aivan ihana! Kun pohjustin Lumenen silmämeikin pohjustajalla ja levittelin luomiväriä päälle, väri muuttui hiukan tummemmaksi ja mielestäni on hiukan enemmän pronssin värinen. Ja sitten kävin vielä Happy Fashionin sivuilla toteamassa sävyn nimenkin olevan Bronze Shine :D Eli pronssi sen kuuluukin olla!

Levittämisen hoidin niin, että rullasin väriä silmäluomelle suoraan purkista ja tasoittelin häivytykseen käytetyllä siveltimellä. Tässä jälki:


Näköjään mun silmät on sellaiset, ettei paljon näy silmät auki :D


Ennen luomiväriä laitoin myös BYSin mustaa nestemäistä rajausväriä, mikä myös tuli Happy Fashionilta. En enää muistanut, mitä olin tilannut, sillä kun avasin korkin, vastassa ei ollutkaan ohut sivellin vaan hiukan paksumpi applikaattori. Yllätyin hiukan :D

Nyt kun olen sitä pari kertaa käyttänyt, se onkin oikein mainio. Ensin pelästyin, koska jälki on aika paksua ohueen siveltimeen verrattuna, mutta mähän pidänkin paksummasta jäljestä :D Aina kynälläkin vedän paksumman viivan! Oikein toimiva, takuulla tumma rajaus ja tuntui pysyvänkin hiukan paremmin kuin kynä, joka pohjustuksesta ja puuterikiinnityksestä huolimatta yleensä hienoisesti leviää toisessa silmässä.

Joku nyt ehkä ihmettelee, kun lukee alta, mitä olen käyttänyt...sillähän on kahta ripsaria :D Kyllä. Laitoin ensin Colossalin ruskeaa mascaraa, mutta en saa sillä oikein tasaista lopputulosta, en osaa enää käyttää muita kuin kumisia harjoja ilmeisesti. Saadakseni lopputuksen tasaisemmaksi, erottelen ripsiä vielä Rimmelin ScandalEyes mascaralla, jossa on se rakastamani kuminen harja! Nyt on pakko sanoa, että jossain vaiheessa, kun saan nuo molemmat loppuun, niin palaan takaisin Lumenen Natural Code -mascaraan. Se on yksinkertaisesti paras. Piste.

Käytetyt:
  • Lumene Beauty Base silmämeikin pohjustusvoide
  • LP Rolling Shine Eye Shadow sävyssä Bronze Shine
  • BYS Liquid Eye Liner Black
  • Rimmel ScandalEyes Mascara Black
  • Maybelline Colossal Brown

Onko teillä kokemusta roll-on luomiväreistä? Toivottavasti joku luki loppuun asti, koska asiaa muistakin meikeistä tuntui ole vaan riittävän ja riittävän. Olen taas vauhdissa.


9 kommenttia:

  1. Ihte oon joskus monta vuotta sitten tilannu Avonilta roll-on luokkarin. Vieläki se tuola lootan pohjalla pyörii, kun en tykkää sitä laittaa "rullaamalla" kun se tuppaa karisemaan sitten silmien alle/silmiin/vähän joka paikkaan ja oon laiska putsaamaan :D Joskus ku oon sitä laittanu ni oon varistellu sitä vähän jolleki alustalle ja ottanu siveltimeen sitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kieltämättä tosi hankala pakkaustapa :/ Ainakin ton merkin rullapää on vielä mun mielestä aika iso, mikä ei hirveästi auta asiaa :D Totahan voisinkin yrittää, että varistelisi sitä valmiiksi johonkin ja siitä levittelisi...

      Poista
  2. en ole kokeillu roll on luomiväriä ,mullekki toi lp = laura paige on outo merkki muutenki ,meinasin kai tilata mut sit muistelin että en tilannu en varma .mun tilaus ei oo tullu ku sillä oli jotain loppu varastosta ja joutu tilaan lisää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vielä kun selvensit ton lyhenteenkin mulle :D Aattelin että se on vaan merkin nimi niin kuin vaikka LG :D Vai onkohan sekin vaan lyhenne :D

      Poista
    2. joo en mä muuten ois tienny mut niillä on samana merkin kynsilakkaa jossa lukee toi =)

      Poista
  3. Itse en omista tuollasta luomiväriä :/ Vaan omistan sen ison laatan jossa on todella monta eriväriä ja harvemmin niitä tulee edes käytettyä.. Ihana tuo sinun meikki. :) Itse latan joka päivä vaan nopeasti bb-voide, peitepuikko, kulmat, kajaali ja ripsiväri :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harvemmin itsekään meikkaan oikein "kunnolla". Yleensä on ihan perus bb-voide ja puuteri ja silmiin ripsari ja joskus kevyt rajaus, aina en edes rajaa, ja huulikiilto. Oon kyllä yrittänyt opetella nyt laittamaan myös hyvin yksinkertaisesti yhdellä tai kahdella värillä luomiväriä, koska en ole sitä harrastanut kuin joskus teininä viimeksi :D
      Joskus olisi kiva kun voisi vaikka töissäkin pitää meikittömän päivän, ihan ilman meikkivoiteitakin, mutta kun ei vaan pysty :D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Ai on vai? :D Luulin, että se on vaan niiden iskulause..? No, niin tai näin.

      Poista